Masuri implementate in cadrul hotelului pentru prevenirea contaminarii cu COVID -19
Spatiile publice
Am facut trasee separate pentru intrarea si iesirea din hotel
Am pus benzi pentru distantare sociala in receptie
Am montat paravane de plexiglass in receptie pentru a limita interactiunea oaspetelui cu receptionerul
Am pus dezinfectante de maini in toate spatiile publice ale hotelului si etaje
Am amplasat covorase dezinfectante la intrarea in hotel si pe fiecare etaj
Vom mentine usile de la intrarea in hotel in permanenta deschise pentru aerisirea permanenta a spatiului din receptie si in acest fel oaspetii nu vor fi nevoiti sa atinga manere usilor
Am adaptat mobilierul din zona de lobby pentru distantare sociala
Am inchis temporar accesul la sala de gimnastica
Am restrictionat utilizarea lifturilor, accesul fiind permis doar unei singure persoane, sau maxim doua persoane in cazul in care calatoresc impreuna
Desinfectia in spatiile publice se face cu o frecventa ridicata in functie de gradul de ocupare si de traficul din hotel, la maxim 3 ore
Folosim pentru curatarea spatiilor publice si a camerelor din hotel doar solutii autorizate de la furnizorul nostru principal ECOLAB
Toate punctele de contact frecvent din spatiile publice sunt in permanenta dezinfectate cu mare atentie de personalul nostru, cum ar fi: manerele de usi, butoanele de lift, ATM-ul, POS-urile si echipamentele din receptie sunt dezinfectate dupa fiecare utilizare, intrerupatoarele, masutele si fotoliile din lobby, toaletele publice de la etajul 1, balustrada de pe casa scarii.
Toate spatiile publice sunt aerisite in permanenta
Anagjatii hotelului au trasee speciale pentru intrarea in hotel, sunt trainuiti si echipati cu echipamente de protectie si vor limita pe cat posibil interactiunea cu oaspetii din hotel
Conform normelor in vigoare, vom lua temperatura tuturor angajatilor la intrraea in hotel
A fost desfiintat momentan spatiul de business corner din receptie unde oaspetii puteau utiliza un PC
Apartamentele din hotel
Am actualizat procedura de curatare a apartamentelor cu noile norme si recomandari de la furnizorul nostru ECOLAB
Am pregatit personalul housekeeping printr-un trainig riguros cu privire la modalitatea de curatare si desinfectie a camerelor in conditiile actuale
Personalul housekeeping este echipat cu masca de protectie, viziera, manusi de unica folosinta si halat;
Curatenia se face doar atunci cand oaspetii nu sunt in camera, pentru a limita cat mai mult contactul oaspetilor cu personalul hotelului;
Lenjeria si prosoapele vor fi schimbate in timpului sejurului doar la cererea oaspetilor, iar camerista va colecta lenjeria si prosoapele cu mare grija pe care le va introduce in saci speciali destinati care vor fi deschisi doar in zona special destinata pentru sortarea lenjerie
Am scos din camere toate materiale publicitare si am inlocuit meniurile cu unele plastifiate care pot fi dezinfectate dupa fiecare oaspete
Am eliminat pixurile, vederile si notes-urile din toate apartamentele
Am redus numarul de umerase din apartament
Am pastrat minibarul in camere, toate produsele vor fi igienizate si ulterior infoliate individual, astfel incat oaspetele poate avea garantia ca acel obiect nu a mai fost atins de nimeni dupa igienizare
Micul dejun se va servi la pachet, in baza unui meniu diversificat prestabilit. Oaspetii vor anunta seara receptia la ce ora doresc sa fie servit micul dejun si acesta va fi adus la usa camerei ambalat take away si cu tacamuri de unica folosinta
Mapa camerei va fi igienizata dupa fiecare utilizare a camerei, paginile fiind plastifiate aceasta operatiune poate fi efectuata
Am scos pernutele si cuverturile din fiecare apartament
Am scos pernele si pilotele suplimentare din fiecare apartament, aceasta vor fi disponibile doar la cerere
Husa de protectie a patului se spala dupa fiecare oaspete
Apartamentele din hotel
Toate telecomenzile din apartament vor fi infoliate si sigilate dupa iginizare, astfel incat oaspetele poate avea garantia ca acel obiect nu a mai fost atins de nimeni dupa igienizare
Se igienizeaza temeinic dupa fiecare utilizare a unui apartament: seiful, intrerupatoarele din tot apartamentul, robinetii, manerele de usi, de geam, telefoanele, masutele si mesele, scaunele si mobilierul de bucatarie, toate obiectele sanitare din baie
Am scos vesela de ceramica si sticla din toate apartamentele si am inlocuit-o cu pahare de unica folosinta sigilate
Kit-ul de gatit si vesela pot fi oferite la cerere oaspetilor contactand receptia hotelului
Am eliminat din toate apartamentele aparatele de cafea si ceai
Vom oferi o sticla de apa complimentary in fiecare apartament
Baile vor fi dotate cu distribuitoare de sapun/sampon, balsam de par, crema de corp si vor fi temeinic dezinfectate dupa fiecare utilizare a apartamentului; restul de amenities vor ramane disponibile la cere, puteti solicita in receptie
In fiecare apartament va exista un set de servetele dezinfectante pe care oaspetele le poate folosi pentru a dezinfecta obiectele din camera sau cele personale
Dupa eliberarea unui apartament acesta intra in procesul de igienizare si dezinfectie si va fi realocat unui nou oaspete doar dupa 72 de ore de la eliberare, eliminand in acest fel riscul de contaminare de la un oaspete la altul
Lavetele si mopurile se schimba dupa fiecare curatare a unui apartament. Aceasta se colecteaza intr-un sac inchis pentru a fi dezinfectate si spalate la finalul zilei la temperaturi de peste 70°C
Caruciorul fiecarei cameriste este dezinfectat temeinic la finalul turei
Personalul din departamentul tehnic poate intra in camera unui oaspete doar daca acesta nu este in camera. Personalul tehnic va purta in permanenta echipament de protectie: masca, manusi si viziera.
Am eliminat serviciul de curatatorie momentan, pentru a limita contactul personalului cu hainele clientilor
Personalul hotelului
Intreg personalul hotelului este trainuit pentru aplicarea masurilor de protectie impotriva contaminarii cu COVID-19 si ne asiguram in permanenta ca intreg peronalul respecta regulile de igiena personala si distantare sociala pentru preventia imbolnavirii cu noul virus, atat in cadrul hotelului cat si in timpul liber din afara lui
Personalul de receptie si cameristele sunt instruite sa actioneze in cazul in care exista posibilitatea ca unul din oaspetii sau angajatii hotelului prezinta riscul de a fi contaminat cu noul virus
Receptionerii nostri sunt in permanenta informati si pot asigura accesul oaspetilor la informatii oficiale, actualizate, cu privire la calatoriile catre si dinspre tariile cu transmitere COVID-19 prin consultarea periodica a site-ului Institutul National de Sanatate Publica – www.insp.gov.ro
Receptionerii nostri vor masura temperatura coprorala a fiecarui angajat atunci cand ajung in hotel
Procedura de check in si check out a fost revizuita astfel incat receptionerul nostru sa poate avea un contact cat mai limitat cu oaspetele: oaspetele isi va introduce singur documentul de identitate in scanerul de documente, pixul cu care va semna fisa de inregistrare va ramane la oaspete, incurajam oaspetii sa plateasca cu cardul, am montat panouri de plexiglas pentru protectie sporita, limitam pe cat posibil schimbul de documente intre receptioner si oaspete, chiele de camera vor fi dezinfectate in fata oaspetelui in momentul inmanarii, cheile de camera se vor pune de catre oaspete la plecare intr-un recipient special pregatit pe deskul de receptie;
Toti oaspetii vor fi indrumati de receptioner sa isi dezinfecteze mainile cand interactioneaza cu staf-ul de receptie
Anagajatii din receptie, housekeeping si tehnic care interactioneaza cu oaspetii, au obligatia sa se schimbe in uniforme atunci cand ajung in hotel si sa foloseasca doar incaltaminte de interior in timpul turei, uniformele se vor trimite la curatat dupa fiecare iesire din tura
Accesul angajatilor se face printr-o intrare special destinata, separata fata de oaspetii si vor merge direct la vestiar pentru a se schimba in uniforme. Vor utiliza liftul de serviciu, special destinat pentru personalul hotelului
Cameristele si tehnicul vor utiliza doar liftul de serviciu pentru deplasarea intre etaje
Oaspetii hotelului
Rugam oaspetii sa isi dezinfecteze mainile la intrarea si iesirea din hotel si inainte si dupa accesarea liftului, folosind dozatoarele cu dezinfectant puse la dispozitie in spatiile publice din hotel
Sa foloseasca covorasele dezinfectante puse la intrarea in hotel pentru dezinfectarea incaltamintei
Sa poarte masca de protectie in interiorul hotelului, in cazul in care nu detin o masca pot solicita una la receptia hotelului
Sa folosesca liftul doar o singura persoana in acelasi timp
Sa respecte indicatiile si marcajele de pe pardosela din receptie: distantarea sociala, culoarele de intrare si iesire din hotel
Sa utilizeze un pix personal pentru semnarea documentelor sau sa pastreze pixul oferit de receptia hotelului
Sa nu lase materiale promotionale sau articole personale in lobby-ul hotelului (masute sau fotolii)
Sa folosesca cosul de gunoi destinat si semnalizat special pentru materiale cu potential de contaminare in cazul in care doresc sa arunce echipamentul de protectie utilizat (masti, manusi, halate de unica folosinta), acest cos de gunoi se gaseste in zona de receptie
La check out sa lase cardurile de camera in recipientul special destinat de pe desk-ul de receptie
Sa nu mute mobilierul din lobby care a fost special amenajat pentru pastrarea distantei sociale
In cazul in care apar defectiuni tehnice in camera si trebuie sa invervina echipa din departamentul tehnic, avem rugamintea ca oaspetii sa paraseasca camera cat timp personalul hotelului este in camera pentru remedierea defectiuni
Va rugam sa anuntati IMEDIAT receptia hotelului in cazul in care aveti febra sau prezentati simptomele specifice infectarii cu noul virus si sa respectati intocmai indicatiile receptiei si conducerii hotelului pana la sosire echipei de medici