Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttps://www.hotelcismigiu.ro/Stochează statutul de consimțământ al utilizatorului pentru domeniul curent1 anHTTP
PHPSESSIDhttps://www.hotelcismigiu.ro/Păstrează starea sesiunii de utilizatori între solicitările de pagină.29 zileHTTP
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comFolosit pentru a trimite date către Google Analytics despre dispozitivul și comportamentul vizitatorului. Urmareste vizitatorul pe dispozitive cat și pe canale de marketing.SessionPixel
_gahttps://www.hotelcismigiu.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.2 aniHTTP
_gathttps://www.hotelcismigiu.ro/Utilizat de Google Analytics pentru a reduce rata solicitărilorSessionHTTP
_gidhttps://www.hotelcismigiu.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.SessionHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.2 aniHTTP
NIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.6 luniHTTP
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.

Covid19 Safe

x
Informații personale
Acord de confidențialitate
Trimite
x
1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cel mai bun preț
anulări gratuite
fără taxe ascunse
Tarif minim. Garantat
Rezervă

Masuri implementate in cadrul hotelului pentru prevenirea contaminarii cu COVID -19

In aceasta perioada cu totul exceptionala, generata de epidemia COVID-19, dorim sa aducem la cunostinta oaspetilor nostri masurile implementate de managementul hotelului  pentru a ne asigura ca atat oaspetii, cat si angajatii hotelului sunt in deplina siguranta in cadrul hotelului nostru.
Pentru ca dorim sa fim transparenti cu oaspetii nostri vom prezenta in detaliu masurile luate pentru a ne asigura ca veti avea o sedere placuta si in siguranta la noi in hotel. Avem rugamintea ca oaspetii sa inteleaga ca toate aceste reguli si masuri, chiar restrictionarea anumitor servicii, sunt implementate pentru a spori siguranta oaspetilor si angajatilor si pe masura ce situatia revine la normal, vom reveni treptat la toate serviciile pe care Hotel Cismigiu le punea la dispozitia oaspetilor cu pasiune si devotament specific industriei ospitalitatii din care suntem mandri ca facem parte.

Spatiile publice
  • Am facut trasee separate pentru intrarea si iesirea din hotel

  • Am pus benzi pentru distantare sociala in receptie

  • Am montat paravane de plexiglass in receptie pentru a limita interactiunea oaspetelui cu receptionerul

  • Am pus dezinfectante de maini in toate spatiile publice ale hotelului si etaje

  • Am amplasat covorase dezinfectante la intrarea in hotel si pe fiecare etaj

  • Vom mentine usile de la intrarea in hotel in permanenta deschise pentru aerisirea permanenta a spatiului din receptie si in acest fel oaspetii nu vor fi nevoiti sa atinga manere usilor

  • Am adaptat mobilierul din zona de lobby pentru distantare sociala

  • Am inchis temporar accesul la sala de gimnastica

  • Am restrictionat utilizarea lifturilor, accesul fiind permis doar unei singure persoane, sau maxim doua persoane in cazul in care calatoresc impreuna

  • Desinfectia in spatiile publice se face cu o frecventa ridicata in functie de gradul de ocupare si de traficul din hotel, la maxim 3 ore

  • Folosim pentru curatarea spatiilor publice si a camerelor din hotel doar solutii autorizate de la furnizorul nostru principal ECOLAB

  • Toate punctele de contact frecvent din spatiile publice sunt in permanenta dezinfectate cu mare atentie de personalul nostru, cum ar fi: manerele de usi, butoanele de lift, ATM-ul, POS-urile si echipamentele din receptie sunt dezinfectate dupa fiecare utilizare, intrerupatoarele, masutele si fotoliile din lobby, toaletele publice de la etajul 1, balustrada de pe casa scarii.

  • Toate spatiile publice sunt aerisite in permanenta

  • Anagjatii hotelului au trasee speciale pentru intrarea in hotel, sunt trainuiti si echipati cu echipamente de protectie si vor limita pe cat posibil interactiunea cu oaspetii din hotel

  • Conform normelor in vigoare, vom lua temperatura tuturor angajatilor la intrraea in hotel

  • A fost desfiintat momentan spatiul de business corner din receptie unde oaspetii puteau utiliza un PC

Apartamentele din hotel
  • Am actualizat procedura de curatare a apartamentelor cu noile norme si recomandari de la furnizorul nostru ECOLAB

  • Am pregatit personalul housekeeping printr-un trainig riguros cu privire la modalitatea de curatare si desinfectie a camerelor in conditiile actuale

  • Personalul housekeeping este echipat cu masca de protectie, viziera, manusi de unica folosinta si halat;

  • Curatenia se face doar atunci cand oaspetii nu sunt in camera, pentru a limita cat mai mult contactul oaspetilor cu personalul hotelului;

  • Lenjeria si prosoapele vor fi schimbate in timpului sejurului doar la cererea oaspetilor, iar camerista  va colecta lenjeria si prosoapele cu mare grija pe care le va introduce in saci speciali destinati care vor fi deschisi doar in zona special destinata pentru sortarea lenjerie

  • Am scos din camere toate materiale publicitare si am inlocuit meniurile cu unele plastifiate care pot fi dezinfectate dupa fiecare oaspete

  • Am eliminat pixurile, vederile si notes-urile din toate apartamentele

  • Am redus numarul de umerase din apartament

  • Am pastrat minibarul in camere, toate produsele vor fi igienizate si ulterior infoliate individual, astfel incat oaspetele poate avea garantia ca acel obiect nu a mai fost atins de nimeni dupa igienizare

  • Micul dejun se va servi la pachet, in baza unui meniu diversificat prestabilit. Oaspetii vor anunta seara receptia la ce ora doresc sa fie servit micul dejun si acesta va fi adus la usa camerei ambalat take away si cu tacamuri de unica folosinta

  • Mapa camerei va fi igienizata dupa fiecare utilizare a camerei, paginile fiind plastifiate aceasta operatiune poate fi efectuata

  • Am scos pernutele si cuverturile din fiecare apartament

  • Am scos pernele si pilotele suplimentare din fiecare apartament, aceasta vor fi disponibile doar la cerere

  • Husa de protectie a patului se spala dupa fiecare oaspete

Apartamentele din hotel
  • Toate telecomenzile din apartament vor fi infoliate si sigilate dupa iginizare, astfel incat oaspetele poate avea garantia ca acel obiect nu a mai fost atins de nimeni dupa igienizare

  • Se igienizeaza temeinic dupa fiecare utilizare a unui apartament: seiful, intrerupatoarele din tot apartamentul, robinetii, manerele de usi, de geam, telefoanele, masutele si mesele, scaunele si mobilierul de bucatarie, toate obiectele sanitare din baie

  • Am scos vesela de ceramica si sticla din toate apartamentele si am inlocuit-o cu pahare de unica folosinta sigilate

  • Kit-ul de gatit si vesela pot fi oferite la cerere oaspetilor contactand receptia hotelului

  • Am eliminat din toate apartamentele aparatele de cafea si ceai

  • Vom oferi o sticla de apa complimentary in fiecare apartament

  • Baile vor fi dotate cu distribuitoare de sapun/sampon, balsam de par, crema de corp si vor fi temeinic dezinfectate dupa fiecare utilizare a apartamentului; restul de amenities vor ramane disponibile la cere, puteti solicita in receptie

  • In fiecare apartament va exista un set de servetele dezinfectante pe care oaspetele le poate folosi pentru a dezinfecta obiectele din camera sau cele personale

  • Dupa eliberarea unui apartament acesta intra in procesul de igienizare si dezinfectie si va fi realocat unui nou oaspete doar dupa 72 de ore de la eliberare, eliminand in acest fel riscul de contaminare de la un oaspete la altul

  • Lavetele si mopurile se schimba dupa fiecare curatare a unui apartament. Aceasta se colecteaza intr-un sac inchis pentru a fi dezinfectate si spalate la finalul zilei la temperaturi de peste 70°C

  • Caruciorul fiecarei cameriste este dezinfectat temeinic la finalul turei

  • Personalul din departamentul tehnic poate intra in camera unui oaspete doar daca acesta nu este in camera. Personalul tehnic va purta in permanenta echipament de protectie: masca, manusi si viziera.

  • Am eliminat serviciul de curatatorie momentan, pentru a limita contactul personalului cu hainele clientilor

Personalul hotelului
  • Intreg personalul hotelului este trainuit pentru aplicarea masurilor de protectie impotriva contaminarii cu COVID-19 si ne asiguram in permanenta ca intreg peronalul respecta regulile de igiena personala si distantare sociala pentru preventia imbolnavirii cu noul virus, atat in cadrul hotelului cat si in timpul liber din afara lui

  • Personalul de receptie si cameristele sunt instruite sa actioneze in cazul in care exista posibilitatea ca unul din oaspetii sau angajatii hotelului prezinta riscul de a fi contaminat cu noul virus

  • Receptionerii nostri sunt in permanenta informati si pot asigura accesul oaspetilor la informatii oficiale, actualizate, cu privire la calatoriile catre si dinspre tariile cu transmitere COVID-19 prin consultarea periodica a site-ului Institutul National de Sanatate Publica – www.insp.gov.ro

  • Receptionerii nostri vor masura temperatura coprorala a fiecarui angajat atunci cand ajung in hotel

  • Procedura de check in si check out a fost revizuita astfel incat receptionerul nostru sa poate avea un contact cat mai limitat cu oaspetele: oaspetele isi va introduce singur documentul de identitate in scanerul de documente, pixul cu care va semna fisa de inregistrare va ramane la oaspete, incurajam oaspetii sa plateasca cu cardul, am montat panouri de plexiglas pentru protectie sporita, limitam pe cat posibil schimbul de documente intre receptioner si oaspete, chiele de camera vor fi dezinfectate in fata oaspetelui in momentul inmanarii, cheile de camera se vor pune de catre oaspete la plecare intr-un recipient special pregatit pe deskul de receptie;

  • Toti oaspetii vor fi indrumati de receptioner sa isi dezinfecteze mainile cand interactioneaza cu staf-ul de receptie

  • Anagajatii din receptie, housekeeping si tehnic care interactioneaza cu oaspetii, au obligatia sa se schimbe in uniforme atunci cand ajung in hotel si sa foloseasca doar incaltaminte de interior in timpul turei, uniformele se vor trimite la curatat dupa fiecare iesire din tura

  • Accesul angajatilor se face printr-o intrare special destinata, separata fata de oaspetii si vor merge direct la vestiar pentru a se schimba in uniforme. Vor utiliza liftul de serviciu, special destinat pentru personalul hotelului

  • Cameristele si tehnicul vor utiliza doar liftul de serviciu pentru deplasarea intre etaje

Oaspetii hotelului
  • Rugam oaspetii sa isi dezinfecteze mainile la intrarea si iesirea din hotel si inainte si dupa accesarea liftului, folosind dozatoarele cu dezinfectant puse la dispozitie in spatiile publice din hotel

  • Sa foloseasca covorasele dezinfectante puse la intrarea in hotel pentru dezinfectarea incaltamintei

  • Sa poarte masca de protectie in interiorul hotelului, in cazul in care nu detin o masca pot solicita una la receptia hotelului

  • Sa folosesca liftul doar o singura persoana in acelasi timp

  • Sa respecte indicatiile si marcajele de pe pardosela din receptie: distantarea sociala, culoarele de intrare si iesire din hotel

  • Sa utilizeze un pix personal pentru semnarea documentelor sau sa pastreze pixul oferit de receptia hotelului

  • Sa nu lase materiale promotionale sau articole personale in lobby-ul hotelului (masute sau fotolii)

  • Sa folosesca cosul de gunoi destinat si semnalizat special pentru materiale cu potential de contaminare in cazul in care doresc sa arunce echipamentul de protectie utilizat (masti, manusi, halate de unica folosinta), acest cos de gunoi se gaseste in zona de receptie

  • La check out sa lase cardurile de camera in recipientul special destinat de pe desk-ul de receptie

  • Sa nu mute mobilierul din lobby care a fost special amenajat pentru pastrarea distantei sociale

  • In cazul in care apar defectiuni tehnice in camera si trebuie sa invervina echipa din departamentul tehnic, avem rugamintea ca oaspetii sa paraseasca camera cat timp personalul hotelului este in camera pentru remedierea defectiuni

  • Va rugam sa anuntati IMEDIAT receptia hotelului in cazul in care aveti febra sau prezentati simptomele specifice infectarii cu noul virus si sa respectati intocmai indicatiile receptiei si conducerii hotelului pana la sosire echipei de medici

Scroll în sus