La început de an, când echipele de management se întâlnesc pentru a planifica obiectivele strategice și a se alinia la o direcție comună, organizarea unui meeting de tip “kick off” este foarte importantă. Aici se creează un mediu pozitiv și motivant, în care toți participanții ajung să fie pe aceeași lungime de undă și își stabilesc priorități comune și un mod de lucru eficient.

Te afli în căutarea locului și a unor săli de evenimente în București pentru a începe anul cu energie și determinare? Ai găsit locul perfect. La Hotel Cișmigiu, situat central în București, sălile noastre de evenimente elegante și personalizate oferă un cadru ideal pentru a inspira și mobiliza întreaga echipă. Iată cum poți planifica întâlnirile de început de an cu stil și eficiență într-unul dintre cele mai apreciate hoteluri pentru cazare din București:

De ce să alegi săli de evenimente de la Hotel Cișmigiu pentru întâlnirile de început de an?

Localizare excelentă pentru întâlniri în centrul Bucureștiului 

Amplasat în inima orașului, pe Bulevardul Elisabeta Nr.38, Hotel Cișmigiu este accesibil cu orice mijloc de transport în comun iar pentru cei care vin cu mașina proprie, oferă parcare privată în garajul de la subsol. Indiferent dacă echipa este locală sau vine din diferite localități, poziționarea centrală asigură că fiecare poate ajunge aici cu ușurință.

Tehnologie de vârf

Sălile de conferințe sunt echipate cu echipamente audio- video, internet de mare viteză și tot ce aveți nevoie pentru prezentări fără probleme. Noi avem grijă de detaliile tehnice, pentru ca voi să vă concentrați asupra agendei de lucru. Cea mai mare sală de la Hotel Cișmigiu, Sala Lipscani, oferă inclusiv echipament pentru conferințe hibride. Acesta include: videoproiector și ecran de proiecție, sistem de sunet, LCD, cameră LOGITECH, Rally Plus UHD 4K, Conference Camera System HUB, boxe, microfoane (inclusiv microfon mobil), laptop cu licență Teams.

Săli de evenimente adaptabile și versatile

Fie că organizezi o mică întâlnire de echipă, o ședință informativă la nivelul departamentului sau o sesiune de strategie, sălile noastre de întâlnire se adaptează nevoilor voastre. Sunt cinci săli de evenimente cu o capacitate de până la 60 de persoane, care oferă decorul perfect pentru a stimula creativitatea, colaborarea și productivitatea. Sunt amplasate la etajul 1, au lumină naturală, ambianță primitoare și un lobby pentru organizarea coffee break-urilor sau pentru servirea prânzului.

Servicii de Catering 

Pentru că tocmai am menționat pauzele de cafea și prânzul, putem adăuga că acestea sunt pregătite cu atenție și pricepere de echipele restaurantelor din hotel. Poți alege, pentru kick off meetings, un meniu pregătit de Cișmigiu – Bistro la Etaj sau de Berăria Gambrinus. Îl servim sus, în lobby, pentru a menține echipa energizată și concentrată pe parcursul zilei.

O echipă profesionistă

De la planificarea inițială până la execuție, suntem aici pentru a ne asigura că fiecare detaliu este gestionat. Pentru discuția inițială, ne poți contacta la 0040 314 03 05 00 sau poți completa unul dintre formularele de cerere de oferta de pe site.

Care sunt sălile de evenimente de la Hotel Cișmigiu ?

Cele cinci săli de evenimente ale hotelului, denumite după numele străzilor din Centrul Vechi din București și ale meseriilor de la începutul secolului – LipscaniGabroveniȘelariBlănariZarafi – sunt ideale pentru organizarea de kick off meetings. Cu dimensiuni mici și medii – cea mai mare sală are 60 de mp și poate găzdui evenimente cu 70 de persoane, iar cea mai mică are 32 mp, pentru 30 de persoane – sunt solicitate pentru întâlniri de top management, prezentări de produs, ședințe de strategie, workshop-uri și seminarii.

Alegerea Hotelului Cișmigiu pentru întâlnirile voastre de început de an nu este doar despre selectarea unei locații; este despre investiția în succesul echipei. Sălile noastre de întâlnire oferă mai mult decât un spațiu; ele devin un mediu în care se stabilesc obiective, apar idei creative și se sudează echipe. Începeți anul în forță, și începeți o călătorie către realizare și creștere!

În concluzie, dacă sunteți în căutarea unei locații relaxate și primitoare pentru compania voastră, Hotel Cișmigiu este alegerea perfectă. Cu sălile noastre spațioase și atmosfera primitoare, te invităm să descoperi cum putem transforma orice întâlnire de început de an într-un eveniment reușit. Luați legătura cu noi și pregătiți-vă să începeți anul într-un mod memorabil, alături de echipa Hotel Cișmigiu!

ARTICOLE HOTEL CIȘMIGIU Alte recomandări

Alte articole Cișmigiu.

sustenabilitate

Despre sustenabilitate în turism

Într-o lume în care turiștii sunt din ce în ce mai conștienți de ecologie, este vital ca hotelurile să adopte practici sustenabile pentru a contribui la conservarea resurselor naturale. La Hotel Cișmigiu, „sustenabilitate” nu este doar un cuvânt la modă, ci face parte din filosofia noastră de business, prin care încercăm să facem din călătoria ta […]

AFLĂ MAI MULTE
hoteluri București

Hoteluri din București cu impact social pozitiv

Suntem bucuroși să începem anul 2019 anunțând că hotelul Cișmigiu a fost implicat, la sfârșitul anului trecut, într-un proiect social de o importanță deosebită. Hotel Cișmigiu este unul dintre prestigioasele hoteluri din București care a colaborat cu Asociația The Social Incubator pentru a o ajuta în misiunea sa de a oferi un viitor mai bun pentru […]

AFLĂ MAI MULTE