În ultimele luni, pandemia COVID-19 ne-a obligat să ne transformăm casele în birouri improvizate, dar cu nenumărate distrageri și limitări, ceea ce face ca munca de acasă să nu fie întotdeauna eficientă iar concentrarea să fie dificilă. Să lucrezi de acasa este complicat mai ales pentru cei cu copii, când același spațiu devine, pe rând, birou pentru munca de acasă, spațiu pentru școală online și loc de joacă. Și toate trebuie rezolvate – task-urile de bifat, casa este mereu în dezordine, copiii luptă pentru atenție, iar mesele trebuie pregătite.

Pentru mulți, lipsa structurii și a delimitării, atât a spațiului cât și a intervalelor de timp acordate muncii și relaxării, are un efect emoțional teribil. Incapacitatea de a crea echilibrul muncă / viață și de a obține distanță față de probleme – care se crea, în trecut, inclusiv prin intervalul de timp în care era parcurs drumul de acasă la birou – pot afecta nu doar eficiența și productivitatea muncii, dar pot avea efecte asupra stării psihice a angajaților.

Un studiu realizat de Grupul Martec pe un număr de 1.214 persoane din diferite industrii arată că, pentru majoritatea dintre aceștia, se constată o scădere semnificativă a echilibrului work/life și a stării de bine (wellbeing). În toate industriile, nivelurile de vechime și segmente demografice, satisfacția și motivația, atât ale angajaților cât și ale companiei, au fost afectate negativ.

Munca de acasă sau Work From Hotel?

Reîntoarcerea la birou nu este o opțiune imediată. Ea este văzută ca fiind un factor cu risc de îmbolnăvire, mai ales la spațiile de birouri unde nu există o procedură pentru menținerea spațiilor publice curate la nivel de pandemie, unde clădirea are câte o singură baie pe etaj sau unde nu există un control riguros al comportamentului angajaților în pandemie.

În acest context, devine extrem de atractivă o formă flexibilă de lucru, care să ofere posibilitatea de structurare a timpului de lucru, de echilibru între socializare și privacy, într-un spațiu chic și elegant, în care procedurile de siguranță, curățenie și igienizare sunt implementate cu religiozitate: Work From Hotel.

Hotel Cișmigiu a sesizat această nevoie în piață și a creat Pachetele #WorkFromHotelCismigiu. Acestea încep de la 15 Eur/pers/zi (TVA inclus) și includ spațiu de lucru în foyer, conference room sau într-unul din cele trei tipuri de apartamente de 4*, servicii de birotică, Internet wireless de mare viteză, servicii de recepție și concierge, parcare gratuită și acces în sala de gym.

Care sunt avantajele Work From Hotel Cișmigiu?

  1. Garanția curățeniei, a igienizării și a respectării măsurilor de distanțare socială.  S-au implementat peste 60 de măsuri de protecție și se aplică standardele de curățenie marca Salesianer, ce oferă garanții pentru igienă și sustenabilitate.
  2. Flexibilitate. Poți achiziționa oricâte Daily Pass-uri dorești, pentru tine și echipa ta. Prețurile încep de la 15 eur /zi, cu TVA inclus. Poți alege din trei spații de biouri – foyer, sala de conferință sau apartament – în funcție de nevoile tale de socializare, spațiu sau privacy.
  3. Ai incluse toate serviciile, de la birotică, recepție, wifi, concierge, băuturi, apă și cafea, până la parcare gratuită în parcarea subterană a hotelului și acces la gym.
  4. În plus față de spațiile de co-working, în programul Work From Hotel Cișmigiu poți accesa pachetul Private Apartment Package și dispui de un apartament de 4 stele cu baie proprie, dormitor cu pat king-size, living cu birou de lucru și spațiu pentru întâlniri private sau prin Zoom. Cu doar 40 eur/zi, ai inclus în pachet și parcare gratuită, și acces la sala privată de gym a hotelului. 
  5. Localizare. Hotelul este situat în centrul orașului, în apropiere de orice mijloc de transport și dispune de parcare proprie. Parcul Cișmigiu este la 3 minute distanță, pentru momentele în care vrei să iei puțin aer în pauza de lucru.

Deci, dacă aveți nevoie de un răgaz liniștit și de un loc în care să petreceți zilele de lucru în spații curate, liniștite și distanțate social, cu WiFi de mare viteză, servicii de concierge și parcare gratuită, atunci pachetul Work From Home este pentru voi! Click aici pentru a descoperi programul si alegeți unul dintre cele trei pachete de munca remote de la hotel.

Pentru servicii de cazare la 4* în centrul Bucureștiului, Hotel Cișmigiu rămâne opțiunea preferată a celor care își doresc un spațiu unic, cu istorie și personalitate. Alege din trei tipuri de camere moderne cu living și dormitor, pentru o cazare în hotel de 4 stele la superlativ – pentru tine, cu partenerul tău, cu familia sau prietenii tăi.

ARTICOLE HOTEL CIȘMIGIU Alte recomandări

Alte articole Cișmigiu.

săli evenimente

Kick off meetings de început de an la Hotel Cișmigiu

La început de an, când echipele de management se întâlnesc pentru a planifica obiectivele strategice și a se alinia la o direcție comună, organizarea unui meeting de tip “kick off” este foarte importantă. Aici se creează un mediu pozitiv și motivant, în care toți participanții ajung să fie pe aceeași lungime de undă și își […]

AFLĂ MAI MULTE
sustenabilitate

Despre sustenabilitate în turism

Într-o lume în care turiștii sunt din ce în ce mai conștienți de ecologie, este vital ca hotelurile să adopte practici sustenabile pentru a contribui la conservarea resurselor naturale. La Hotel Cișmigiu, „sustenabilitate” nu este doar un cuvânt la modă, ci face parte din filosofia noastră de business, prin care încercăm să facem din călătoria ta […]

AFLĂ MAI MULTE