Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttps://www.hotelcismigiu.ro/Stochează statutul de consimțământ al utilizatorului pentru domeniul curent1 anHTTP
PHPSESSIDhttps://www.hotelcismigiu.ro/Păstrează starea sesiunii de utilizatori între solicitările de pagină.29 zileHTTP
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comFolosit pentru a trimite date către Google Analytics despre dispozitivul și comportamentul vizitatorului. Urmareste vizitatorul pe dispozitive cat și pe canale de marketing.SessionPixel
_gahttps://www.hotelcismigiu.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.2 aniHTTP
_gathttps://www.hotelcismigiu.ro/Utilizat de Google Analytics pentru a reduce rata solicitărilorSessionHTTP
_gidhttps://www.hotelcismigiu.ro/Înregistrează un ID unic care este utilizat pentru a genera date statistice despre modul în care vizitatorul folosește site-ul web.SessionHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.2 aniHTTP
NIDgoogle.comRetine informatii despre interactiunea utilizatorului cu servicii Google precum Google Maps, Google Calendar, Google+ etc.6 luniHTTP
Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.

Munca de acasă a devenit dificilă? Încearcă alternativa lucrului de la hotel.

x
Informații personale
Acord de confidențialitate
Trimite
x
1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cel mai bun preț
anulări gratuite
fără taxe ascunse
Tarif minim. Garantat
Rezervă


WFH (Work From Home) nu trebuie să însemne doar să lucrezi de acasă. Incearcă alternativa Work From Hotel!

În ultimele luni, pandemia COVID-19 ne-a obligat să ne transformăm casele în birouri improvizate, dar cu nenumărate distrageri și limitări, ceea ce face ca munca de acasă să nu fie întotdeauna eficientă iar concentrarea să fie dificilă. Să lucrezi de acasa este complicat mai ales pentru cei cu copii, când același spațiu devine, pe rând, birou pentru munca de acasă, spațiu pentru școală online și loc de joacă. Și toate trebuie rezolvate - task-urile de bifat, casa este mereu în dezordine, copiii luptă pentru atenție, iar mesele trebuie pregătite.
 

Pentru mulți, lipsa structurii și a delimitării, atât a spațiului cât și a intervalelor de timp acordate muncii și relaxarii, are un efect emoțional teribil. Incapacitatea de a crea echilibrul muncă / viață și de a obține distanță față de probleme - care se crea, în trecut, inclusiv prin intervalul de timp în care era parcurs drumul de acasă la birou - pot afecta nu doar eficiența și productivitatea muncii, dar pot avea efecte asupra stării psihice a angajaților. Un studiu realizat de Grupul Martec pe un număr de 1.214 persoane din diferite industrii arată că, pentru majoritatea dintre aceștia, se constată o scădere semnificativă a echilibrului work/life și a stării de bine (wellbeing). În toate industriile, nivelurile de vechime și segmente demografice, satisfacția și motivația, atât ale angajaților cât și ale companiei, au fost afectate negativ.
 

Reîntoarcerea la birou nu este o opțiune imediată. Ea este văzută ca fiind un factor cu risc de îmbolnăvire, mai ales la spațiile de birouri unde nu există o procedură pentru menținerea spațiilor publice curate la nivel de pandemie, unde clădirea are câte o singură baie pe etaj sau unde nu există un control riguros al comportamentului angajaților în pandemie. 
 

În acest context, devine extrem de atractivă o formă flexibilă de lucru, care să ofere posibilitatea de structurare a timpului de lucru, de echilibru între socializare și privacy, într-un spațiu chic și elegant, în care procedurile de siguranță, curățenie și igienizare sunt implementate cu religiozitate: Work From Hotel. 


Hotel Cișmigiu a sesizat această nevoie în piață și a creat Pachetele #WorkFromHotelCismigiu. Acestea încep de la 15 Eur/pers/zi (TVA inclus) și includ spațiu de lucru în foyer, conference room sau într-unul din cele trei tipuri de apartamente de 4*, servicii de birotică, Internet wireless de mare viteză, servicii de recepție și concierge, parcare gratuită și acces în sala de gym. 
 

Care sunt avantajele Work From Hotel Cișmigiu?

  1. Garanția curățeniei, a igienizării și a respectării măsurilor de distanțare socială.  S-au implementat peste 60 de măsuri de protecție și se aplică standardele de curățenie marca Salesianer, ce oferă garanții pentru igienă și sustenabilitate. 
  2. Flexibilitate. Poți achiziționa oricâte Daily Pass-uri dorești, pentru tine și echipa ta. Prețurile încep de la 15 eur /zi, cu TVA inclus. Poți alege din trei spații de biouri - foyer, sala de conferință sau apartament - în funcție de nevoile tale de socializare, spațiu sau privacy. 
  3. Ai incluse toate serviciile, de la birotică, recepție, wifi, concierge, băuturi, apă și cafea, până la parcare gratuită în parcarea subterană a hotelului și acces la gym.
  4. În plus față de spațiile de co-working, în programul Work From Hotel Cișmigiu poți accesa pachetul Private Apartment Package și dispui de un apartament de 4 stele cu baie proprie, dormitor cu pat king-size, living cu birou de lucru și spațiu pentru întâlniri private sau prin Zoom. Cu doar 40 eur/zi, ai inclus în pachet și parcare gratuită, și acces la sala privată de gym a hotelului. 
  5. Localizare. Hotelul este situat în centrul orașului, în apropiere de orice mijloc de transport și dispune de parcare proprie. Parcul Cișmigiu este la 3 minute distanță, pentru momentele în care vrei să iei puțin aer în pauza de lucru. 


Deci, dacă aveți nevoie de un răgaz liniștit și de un loc în care să petreceți zilele de lucru în spații curate, liniștite și distanțate social, cu WiFi de mare viteză, servicii de concierge și parcare gratuită, atunci pachetul Work From Home este pentru voi! Click aici pentru a descoperi programul si alegeți unul dintre cele trei pachete de munca remote de la hotel.


Pentru servicii de cazare la 4* în centrul Bucureștiului, Hotel Cișmigiu rămâne opțiunea preferată a celor care își doresc un spațiu unic, cu istorie și personalitate. Alege din trei tipuri de camere moderne cu living și dormitor, pentru o cazare în hotel de 4 stele la superlativ - pentru tine, cu partenerul tău, cu familia sau prietenii tăi. 

 

Articole similare
Scroll în sus